Gminny Zespół Ośrodków Zdrowia Gminy Ozorków

Ośrodek Zdrowia w Sokolnikach Parceli

Sokolniki Parcela 5, 95-035 Ozorków
tel: 42 710 12 24
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.    gzoz sokolniki


Ośrodek Zdrowia w Solcy Wielkiej

Solca Wielka 57, 95-035 Ozorków
tel: 42 718 63 21 wew. 20
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. gzoz solca


Ośrodek Zdrowia w Leśmierzu

Leśmierz 18, 95-035 Ozorków
tel: 42 718 05 96
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.    gzoz lesmierz


Administracja

Solca Wielka 57, 95-035 Ozorków
tel. 42 718 63 21, wew. 26
tel. 500 136 667
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Obowiązek informacyjny


Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwanego dalej „RODO”, informujemy, że:

  1. Administratorem danych osobowych Pacjentów jest Gminny Zespół Ośrodków Zdrowia Gminy Ozorków z siedzibą w Solcy Wielkiej, adres: Solca Wielka 57, 95-035 Ozorków. Kontakt z Administratorem jest możliwy przy wykorzystaniu danych korespondencyjnych Administratora oraz mailowo pod adresem: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  1. Administrator informuje, że w celu należytej ochrony danych osobowych powołał Inspektora Ochrony Danych, z którym można się skontaktować w sprawie przetwarzania danych pod adresem: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  1. Administrator przetwarza Państwa dane osobowe na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a, b, c, d, f oraz art. 9 ust. 2 lit. h i art. 9 ust. 3 RODO. Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji świadczeń opieki zdrowotnej (w tym m.in. w celu ustalenia tożsamości przed udzieleniem świadczenia, prowadzenia i przechowywania dokumentacji medycznej) oraz w celu dochodzenia lub odpierania roszczeń związanych z prowadzoną przez Administratora działalnością.
  1. Odbiorcami danych osobowych mogą być podmioty przetwarzające dane osobowe na zlecenie Administratora, w tym m.in. inne podmioty lecznicze w celu zapewnienia ciągłości leczenia oraz dostępności opieki zdrowotnej, dostawcy usług technicznych, organizacyjnych i prawnych, umożliwiający udzielanie przez placówkę świadczeń zdrowotnych oraz zarządzanie zakładem, wyłącznie na mocy stosownych umów powierzenia przetwarzania danych osobowych oraz przy zapewnieniu stosowania przez ww. podmioty adekwatnych środków technicznych i organizacyjnych zapewniających ochronę danych. Dane osobowe mogą również być udostępniane podmiotom uprawnionym na podstawie obowiązujących przepisów prawa oraz osobom upoważnionym przez pacjenta w ramach realizacji świadczeń opieki zdrowotnej.
  1. Państwa dane osobowe zebrane w dokumentacji medycznej przechowywane będą przez czas określony w ustawie o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta, czyli przez okres co do zasady 20 lat, licząc od końca roku kalendarzowego, w którym dokonano ostatniego wpisu (art. 29 ustawy z dnia 6 listopada 2008 r. o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta). Dane przetwarzane w celu dochodzenia lub odpierania roszczeń przechowywane będą przez okres przedawnienia ewentualnych wzajemnych roszczeń, wynikający z przepisów kodeksu cywilnego. Wszelkie dane przetwarzane na potrzeby rachunkowości oraz ze względów podatkowych przetwarzane będą przez okres 5 lat liczonych od końca roku kalendarzowego, w którym powstał obowiązek podatkowy.
  1. Korzystanie z usług Administratora jako podmiotu leczniczego – a co za tym idzie podanie danych osobowych – jest w pełni dobrowolne, jednakże Administrator będący podmiotem leczniczym zobowiązany jest do prowadzenia dokumentacji medycznej w sposób określony przepisami prawa, w tym do oznaczenia tożsamości pacjenta z wykorzystaniem jego danych osobowych. W takim przypadku niepodanie danych może skutkować odmową rezerwacji wizyty czy udzielenia świadczenia zdrowotnego. Administrator nadto informuje, że ze względów rachunkowych i/lub podatkowych posiada obowiązek prawny przetwarzania podanych danych, a brak ich podania może skutkować np. niemożnością wystawienia faktury czy imiennego rachunku. W przypadku danych w postaci numeru telefonu i/lub adresu e-mail, których podanie odbywa się na zasadzie dobrowolności – ich niepodanie nie będzie skutkowało odmową udzielenia świadczenia zdrowotnego, lecz np. brakiem możliwości potwierdzenia wizyty.
  2. Posiada Pani/Pan prawo do:

    a) żądania od Administratora dostępu do swoich danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody, w przypadku, gdy podstawą przetwarzania była wyrażona zgoda,

    b) wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy RODO.


  3. Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej. Dane nie będą podlegać zautomatyzowanemu przetwarzaniu, w tym profilowaniu.